a

Zrušení / výměna / vrácení / reklamace

Zrušení objednávky

Vrácení/výměna zboží v zákonné lhůtě

 

Postup při vrácení zboží:

  1. Informujte nás o záměru vrátit zboží prostřednictvím e-mailu: reklamace@silkferries.cz
  2. V případě, že budete požadovat výměnu za jiné zboží, uveďte skutečnost do zprávy, abychom mohli potvrdit rezervaci.
  3. V případě, že budete požadovat vrácení peněz za zboží poštovní poukázkou a nikoliv převodem na bankovní účet v ČR, cena za tuto službu bude zohledněna do ceny.
  4. V případě, že vracené zboží je částí objednávky, které náležela doprava zdarma (aktuální podmínky dopravy zdarma jsou uvedeny zde) a nebylo Vám tedy účtováno dopravné a cena objednávky se vrácením části objednávky sníží pod tento limit, jsme oprávněni ponížit vrácenou částku o dopravné, protože nebyla splněna podmínka pro získání výhody dopravného zdarma.
  5. V případě výměny za jiné zboží jsme oprávněni účtovat dopravné podle zvoleného dopravce.
  6. Peníze za zboží Vám zašleme na Váš bankovní účet co nejdříve, nejpozději do 14 dnů od odstoupení od smlouvy, ne však dříve, než dojde k doručení vraceného zboží zpět.

V žádném případě nezasílejte zboží na dobírku! Nebude přijato a odesláno zpět. V případě nesplnění některé z výše uvedených podmínek nebudeme moci bohužel akceptovat odstoupení od spotřebitelské smlouvy a zboží bude vráceno zpět na náklady zasílajícího.

 

Reklamace zboží

Vzorový reklamační formulář se můžete stáhnout zde.

 

Nekompletní nebo odlišné zboží

Pokud doručené zboží bylo dodáno nekompletně nebo neodpovídá objednanému typu, prosíme informujte nás prostřednictvím e-mailu (reklamace@silkferries.cz). Celou situaci prověříme a navrhneme řešení.

 

Poškozené zboží

Při přebírání zboží od přepravce pečlivě zkontrolujte obsah zásilky. Poškozené zboží nepřebírejte. Je-li zboží poškozeno, aniž by byl neporušený obal, informujte přepravce. Více informací níže v sekci Reklamace u přepravce.

 

Záruční doba

U dodávaného zboží odpovídáme za vady, které má zboží při dodání a které se na něm v průběhu 24 měsíců projeví. Neneseme však odpovědnost za nově vzniklé vady, zejména pokud vznikly nevhodným užíváním. U použitého zboží neodpovídáme za vady odpovídající míře používání nebo opotřebení.

Upozorňujeme, že zvýšenou citlivost nebo případ alergické reakce na dodané zboží nelze posuzovat jako vadu zboží. Stejně tak, za vadu zboží nelze považovat nedostatky v dárcích a jiném bezúplatném plnění, které je vám poskytnuto nad rámec objednávky. Obrázky v našem e-shopu mají ilustrativní charakter a nepředstavují závazné zobrazení vlastností zboží (např. obal zboží se může lišit z důvodu změny obalu výrobcem).

O reklamaci zboží dejte vědět na reklamace@silkferries.cz, popište nám důvod k reklamaci a zboží odešlete společně s originálem daňového dokladu a kopií zaslaného e-mailu na adresu: Small Luxury Beautique s.r.o, Senovážné náměstí 866/29, 110 00 Praha 1.

O přijetí zboží do reklamačního řízení budete informováni do tří pracovních dnů od přijetí zásilky. Reklamaci vyřídíme nejdéle do 30 dnů od převzetí reklamovaného zboží. O způsobu vyřízení budete informováni naším pracovníkem buď prostřednictvím e-mailu nebo telefonicky.

 

Vzorový formulář pro odstoupení od smlouvy

Pro odstoupení od kupní smlouvy může kupující využit vzorový formulář poskytovaný prodávajícím, jenž je dostupný zde.

 

Reklamace u přepravce

Při přebírání zboží od přepravce si prosím pečlivě zkontrolujte dodané zboží. Zásilku, která jeví známky poškození, nepřebírejte.
Je-li zboží poškozeno, ačkoliv byl obal neporušený, je potřeba o této skutečnosti co nejdříve informovat přepravce, v závislosti na druhu vámi vybrané přepravy.

  1. Česká pošta: oznamte osobně v den doručení na jakékoliv pobočce pošty. Více zde: https://www.ceskaposta.cz/rady-a-navody/reklamace